اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

خالی از هو

بسم الله الرحمن الرحیم

دلی که هی میگیرد و هی حواسش را پرت میکنم
با دوختن پشتی
با بازی کردن فوتبال با داداشا
با بیرون رفتن
با خندیدن های الکی
با پست گذاشتن
با درس خوندن...
اما نه مثل اینکه دست بردار نیست
دلی که خالی از هو باشد بهتر از این نمیشود...
از تو فقط تو را میخواهم...

                  
۱۸:۱۸
فرشته ی روی زمین
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۰:۳۱
"نگفتمت مرو آنجا که آشنات منم
در این سرابِ فنا ، چشمه ی حیات منم
وگر به خشم روی صدهزارسال زِ من
به عاقبت به من آیی که منتهات منم..."
دست نوشتت خیلی خوب بود بود و این تلنگرِ حسابی : "دلی که بهتراز هو باشد بهترازاین نمیشود" ...

پاسخ :

شعر بسیار زیبا
اشکم جاری شد
به عاقبت به من آیی که منتهات منم...
نظر لطف شماست...
اگر دلم پرازهو بود
هیچ چیز و هیچ کس نمیتوانست دلم را بگیراند
کارم در بندگی میلنگد
انـ ـــار
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۳:۰۱
افسردگی نه...


دل تنگی....

پاسخ :

گمون کنم همون افسردگی دارم
یه غم همش باهامه
دلخوشی هام کم نیستند
اما نمیدونم چمه
هیچ چیز آرومم نمیکنه
کنار هیچکس حالم خوب نمیشه
ناشکری نمیکنم 
بهترین خانواده رو دارم
اما...
اگر بنده بودم هیچ وقت به این روزگار دچار نمیشدم
ارباب نوکرو دریاب...
مهشید
۰۳ اسفند ۹۷ , ۲۳:۲۹
خطتت خیلی خوبه ها

پاسخ :

سپاس:)
اما ای کاش حالم خیلی خوب بود:(
آقای بیدل
۰۴ اسفند ۹۷ , ۰۶:۳۲
حالی که اینروزا گریبان گیرِ منم شده همین "نمی دونم چمه" هست .

پاسخ :

منکه دیگه کم آوردم:((
فرشته ی روی زمین
۰۴ اسفند ۹۷ , ۱۲:۵۳
وای اشتباه نوشتم...تصحیح میکنم"دلی که خالی از هو باشد..."

پاسخ :

اشکال نداره عزیزم
متوجه شدم:)))
ریحانه
۰۴ اسفند ۹۷ , ۱۵:۰۵
اگه طولانی مدت شده یه پشاوره برو. گاهی هورمونهای بدن قاطی میکنن و ادم اینطوری میشه. 
چک کن کم خونی نداشته باشی. کم خونی هم علایم مشابه ایجاد میکنه.
ورزش زیاد بکن. روزی ۱۰ دقیقه باید ضربان قلب بالا باشه

پاسخ :

یعنی یه مشاور گریز خفنی ام
کم خونی که میدونم ندارم
حال و حوصله خودمو ندارم خواهر چه برسه به ورزش
یه زمانی ورزشکار بودم
اگر لینکتو بزاری رمز پست جدیدو بهت میدم خخخخخ
ریحانه
۰۴ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۴
راستش من وبلاگ ندارم. ممنونم. مطالبی که عمومی هستن را میخونم. البته قطعا دوست داشتم که رمز داشته باشم ولی خوب وبلاگ ندارم.

وقتی حال و حوصله خودت را نداری و قبلا ورزشکار بودی افسردگی گرفتی ها. دلیلش لزوما روحیه و اینا هم نیست. گاهی هورمونیه.
یا مشاوره برو. یا اگر مشکل خاصی تو زندگی داری که فکر میکنی اون باعث افسردگی هست، مشاوره های تلفنی رو گوش کن تا راهکار برای خودت پیدا کنی. دکتر هلاکویی بسیار عالی هستن و کلی مشاوره تلفنی آنلاین رایگان رو میتونی از ایشون گوش کنی. تو یوتیوت هست و میتونی موضوعات مختلف رو سرچ و دانلود کنی.

اگر مشکل روحی خاصی نداری و به ذهنت نمیرسه و دچار روزمرگی شدی، یه دکتر برو. شاید هورمونهات قاطی کرده.

خلاصه اینکه ماها اگه خودمون مراقب خودمون نباشیم، که دیگه هیچی. پاشو زورکی ورزش کن. زورکی برو دکتر. و زورکی به حال خودت برس.


پاسخ :

عزیییییزم:)
یه مشکلاتی هست ...
قبلا مشاور رفتم اما اتفاقی نیفتاد
مشکل من این دلمه که نمیتونم با عقلم همراستاش کنم نمیتونم بهش بقبولونم که کوتاه بیا ول کن:((((
ریحانه
۰۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۴۴
و یک چیز دیگه. میخوام یه چیزی بگم. ولی قبلش باید یگم اینجا وبلاگه من خیلی کم تو را میشناسم. پس احتمال خطا در من بسیار بالا هست. تو خودت را بهتر میشناسی و خودت بهتر میتونی خودت را قضاوت کنی.

من مدت کوتاهی هست که با وبلاگت آشنا شدم. چیزی که فهمیدم اینه که خصلت خودسرزنش گری در تو بسیاااار قوی هست (این خصلت ربطی به اعتماد به نفس نداره ها. من میتونم اعتماد به سقف داشته باشم اما بسیار خود سرزنش گر باشم).

مدام از خودت شاکی هستی که چرا ورژن بهتر خودت نیستی. مدام میگی وای چرا فلان کار را نمیکنم. چرا فلان کار رو کم میکنم. چرا فلانم. چرا بهمانم.
این چیزی هست که از نوشته هات فهمیدم و میتونم توی هر نوشتت بگم کجا داری خود سرزنش گری میکنی.


یکی از دلایل افسردگی همین خودسرزنش گری هست. باید یاد بگیری خودت رو همین طوری که هستی، با همین نقص هایی که الان داری، دوست داشته باشی. به عبارتی با خودت در صلح باشی. من از نوشته هات میبینم که از خودت شاکی هستی و با خودت در صلح نیستی.
خود سرزنش گری اگر جلوش رو نگیری پیشرفته میشه. کم کم اعتماد به سقف آدم را اونقدر کم میکنه که حتی به زور توان صحبت پیدا میکنی.
مدام حس بی لیاقتی میکنی. میگی من خوبم ها اما با توجه به شرایط و این حرفا باید بهتر باشم.

خلاصه عزیزم برو درمان کن. آفرین.
البته همون طور که گفتم اینجا وبلاگه و احتمال خطای من بسیار بالا هست. امیدوارم که اشتباه کرده باشم.

اگر خواستی بیشتر میتونیم در این زمینه صحبت کنیم.

پاسخ :

به به ما اینجا استاد داریم فت و فراووون:))
خود سرزنش گری هام در تنبلی و عدم بندگی هست و واقعیت داره ازین منه بی اراده تنبل ازین من خسته شدم
دلم میخواد احساساتم رو بتونم کنترل کنم ولی نمیشه
احساساتم دیگه داره شورشو در میاره
الان دیگه به جایی رسیدم که تشخیص درست و غلط برام سخته:((((
دلا بانو
۰۵ اسفند ۹۷ , ۱۸:۱۲
اوا تماس با من که خصوصیه خودش:/// :)))
رمز میشه بهم بدی آیا؟:)

پاسخ :

عزیزم ببخش
اما من که نمیشناسمت
به کسایی که وبلاگ دارند و میشناسم رمز میدم
شرمنده ام
سالار
۰۶ اسفند ۹۷ , ۰۹:۴۶

سینه مالامال درد است، ای دریغا مرهمی

دل ز تنهایی به جان آمد، خــدا را همدمی

پاسخ :

نوشدارو خلاص شدن ازاین دردو میدونم ولی بلد نیستم چجوری بهش برسم
بمیرید بمیرید در عشق بمیرید
 در این عشق چو مردید همه روح پذیرید
این بیت از دیروز رفته تو ذهنم و همش مرور میکنم
سالار
۰۶ اسفند ۹۷ , ۱۰:۲۲

اگر موضوع این است که می گویی ؛ الزام آور است که " استاد " ببینی ؛ وگرنه در جزر و مد این تفکر فانی می شوی.

پاسخ :

یه مدت به فکر استاد بودم
اما نیافتم...
وفهمیدم نباید دنبال استاد باشم اگه خدا بهخواد خودش میاد:))
سالار
۰۶ اسفند ۹۷ , ۱۰:۴۰
 
نه، شوخی بردار نیست!!

خدا به واسطه ی انسان های فرهیخته اش مداخله می کنه

مشهد خالی از اساتید این رشته نیست

حتمن و حتمن دنبال استاد معتمد باش، ورود به این مسیر بدون راهنمای کارکشته،کشنده خواهد بود!!!!

مگر این که ...

پاسخ :

باور کنید سراغ ندارم و راهی برای پیدا کردن استاد نمیشناسم
:(((((
منکه از خدامه یکی باشه منو ازین سردرگمی نجات بده
صحبت کردن راجع به افکار تو ذهنم خیلی برام مهمه و اینکه یه نفر درک کنه و کمکم کنه
مگر اینکه چی؟؟؟؟؟
سالار
۰۶ اسفند ۹۷ , ۱۰:۵۰

- از اساتید حوزه علمیه خواهران یه پرس جویی بکن...

- دنبال روانکاو های برجسته شهرتون هم باش...

- کتاب "پله پله تا ملاقات با خدا" ی زنده یاد،دکتر عبدالحسین زرین کوب را پیدا کن و به دقت بخوان و همچنین چند کتاب از " یونگ " در زمینه خودکاوی و خودشناسی بخوان...

پاسخ :

ان شاالله مشهد که مستقر شدم دنبالش هستم
با روانشناس ها که براساس نظریه یه عده خارجی کار میکنن زیاد حال نمیکنم
البته علم مفیدی است و گاهی خودم استفاده میکنم 
ولی نمیشه کامل بهش اعتماد کرد مگر اینکه همیشه هم راستا با قرآن و اسلام باشه که نیست 
ممنون باید معرفی کتاب
و من الله التوفیق

سالار
۰۶ اسفند ۹۷ , ۱۱:۰۶

روانشناس نگفتم، روانکاو گفتم!! روانکاوِ مسلطِ مسلمانِ درستکار هم داریم!!

قرآن می فرماید:«وَ الَّذِینَ اجْتَنَبُواْ الطَّاغُوتَ أَن یَعْبُدُوهَا وَ أَنَابُواْ إِلىَ اللَّهِ لَهُمُ الْبُشْرَى‏ فَبَشِّرْ عِبَادِ * الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ».  لذا مراجعه به آراء سایر متخصصان غیر مسلمان،منع شرعی ندارد... آراء یونگ در خودکاوی محشره، به یه بار خوندنش می ارزه


پاسخ :

اونکه بله دانش رو میشه از هرکسی آموخت...
ومی آموزیم ان شاالله
ولی دانش هایی که مربوط به روح انسان هست باید یه مقدار احتیاط کرد
چشم میخونم و خیلی ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan