اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

وقتی نمیشود

بسم الله الرحمن الرحیم
 همه نقشه هایم نقش بر آب شد
همه فانتزی هایی که درکنارت برای خودم ساخته بودم بر باد رفت
دوباره دور جدیدی از فراق و دوری و امید شروع میشود و من همچنان برای هم جواری ات منتظر میمانم و حسرت زیارت مداومت حسرت سحرهای حرمت حسرت اراده کردن و در حرمت بودن حسرت پیاده آمدن و افتخار خادمی ات  بر دلم میماند
تو سلطانی و من منتظر نگاهت...
کاش دوباره معجزه ای از جنس ضمانت رخ دهد

همان گدای قدیمی که داشتی داری
 همان امام رضایی که داشتم دارم 

هیچ بی قراری درکار نخواهد بود هیچ  اشکی نخواهم ریخت و راضی ام به رضای تو امام رضا جانم:)


رنگ آمیزی چهارپایه و گلدونای سفالی رو خودم انجام دادم:)

۰۰:۰۲
آبی آسمانی
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۰۴
به به، زیارت قبول...
با چی رنگشون کردید؟

پاسخ :

زیارت نبودم که...
رنگ آکرلیک بهترین رنگه و چون من موجود نداشتم با گواش رنگ کردم و میخوام روشون اسپری ضدآب و ثابت کننده رنگ بزنم
آشنای بی نشان
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۵۷
مشهد زندگی میکردید و قراره دیگه اونجا نباشید؟

پاسخ :

بلی کمی تا قسمتی صحیح :((
ریحانه
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۰۳
به به. باریکلا. با اسپری رنگ زدی یا با فرشچه؟ من تاحالا با فرشچه رنگ نزدم. 
چون نمیدونم به جز جعبه رنگ چیا دیگه باید بخرم :)) ولی اسپری راحته. فقط میپاشی روش

پاسخ :

:))
با یه قلمویه متوسط...
من از رنگ کردن لذت میبرم
جعبه رنگ و فرشچه میخواد چیزی نمیخواد
میم میم
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۳۴
چی شد پس؟ :|

پاسخ :

هیچی دیگه دوباره فراق به امید وصال
میم میم
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۴۹
حِکمتی داره. :) غم مخور.

پاسخ :

برای هم جواری اش خودش هر وقت اذن دهد راضی ام:)
دچارِ فیش‌نگار
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۸:۴۵
یه دونه گلدون سفالیه

پاسخ :

خیر
دقت بیشتر لطفا
محمد برزین
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۲
هم تمن جالبی بود هم دلتنگی و ارادت از جنس خوب محب اهل بیت 
در مورد گلدان ها نظر ندارم ولی بیت فوق العاده ای آورده بودید. 

پاسخ :

چوبکاری نفرمایید
به پای متن های شما که نمیرسد...
ممنونم 
آلاء ..
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۰
خیلی قشنگه
میتونی با اسپری رنگ هم رنگ کنی

پاسخ :

چشای شما قشنگ تر:)
آره با اسپری هم خوبه ولی چون اینور اونور رنگی میشه و هم از قلمو کشیدن خوشم میاد اینطوری رنگیدم
سوته دلان
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۳
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد...

پاسخ :

در بزم وصالش همه کس طالب یارند...
اما تو اون شلوغی و خیل کثیر عاشقاش منِ گداشم فراموش نمیکنه میدونم میدونم
ریحانه
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۳۲
با گواش رنگ کردی؟ پس چجوری اینقدر براقه؟

پاسخ :

آری:)
فکر کنم تو عکس براق افتاده
اردیبهشت ..
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۱۵
آبجی خوش تیپ و هنرمند کی بودی شما؟؟
:-)
با چی رنگ کردی؟خیلی خوشگلن.دستت درد نکنه

پاسخ :

هنرمندی از خودتونه خیاط باشی جان:)
سرت درد نکنه:)
اردیبهشت ..
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۱۷
آهان جواب دادی.الان کامنتارو خوندم:-)

پاسخ :

:)
اردیبهشت ..
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۱۸
بذار یه سوال دیگه بپرسم:-)

اون گلدون کروتون رو چطوری نگه داری میکنی؟یدونه داشتم داغون شد:-\

پاسخ :

هرچه میخواد دل تنگت بپرس
عرضم به حضورت که این گل نور زیاد میخواد و تقریبا گل پرآبی هست من یه استکان کوچیک کنارش گذاشتم یه کاموا هم داخلش که یه سرش روی خاکه و تقریبا هرروز آبش میکنم و خاک آب رو میکشه
جابه جاهم زیاد نباید بشه حساسه 
بهتر هست برگاش ابپاشی بشه
آقای بیدل
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۲۶
عمری مجاور بودم و قدر ندونستم . گاهی خیر تو اینه که دور باشی و تشنه ...

پاسخ :

سعی میکنم خودم رو آروم کنم  و راضی باشم به این خیر و حکمت...

اردیبهشت ..
۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۱۳
مرسی عزیزم

پاسخ :

خواهش موکونم
کاری نکردوم که
**هِلِناز **
۱۵ ارديبهشت ۹۸ , ۰۶:۵۸
چقدددر قشنگ رنگ کردی :) چهارپایه چه زرد قشنگیه 😍

پاسخ :

من کار خاصی نکردم قلمو رو برداشتم رنگ زدم:)
زرد قناری:))
نگاه خودت زیباست❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan